De kunst van het onderscheidend vermogen

De kunst van het onderscheidend vermogen

AI-gids voor marketeers

Gratis downloaden
20 december 2019

Marketeers en CEO’s weten dondersgoed dat in het afgelopen decennium de verwachtingen van klanten behoorlijk veranderden. Bedrijven die ogenschijnlijk uit het niks kwamen, zetten branches op hun kop en vonden innovatieve manieren om consumenten aan zich te binden. Hierdoor zijn de verwachtingen van consumenten torenhoog, en als bedrijf doe je er goed aan om ook jouw customer experience naar een hoger niveau te tillen. Hoe je dat doet?  Bijvoorbeeld met het inzetten van kunstmatige intelligentie. Deze gids vertelt je meer!

Hoe is net zo belangrijk als wat

Ooit was het zo dat als je het beste product had, je gegarandeerd succes had. Hoe je dat deed, was van ondergeschikt belang. Maar tijden veranderen en hoe je consumenten bedient is nu minstens zo belangrijk. Wanneer we denken aan AI, denken we in eerste instantie vooral aan het verhogen van de productiviteit en het verlagen van kosten, maar ook binnen de klantervaring kan je grote stappen maken met AI.

Welke vorm van AI inzetten

Deze whitepaper zet de verschillende vormen van kunstmatige intelligentie op een rij die waarde toevoegen aan jouw klantervaring. Hierbij wordt aandacht besteed aan:

  • Verschillende vormen van machine learning
  • Computer vision
  • Natural Language Processing

Is jouw klantervaring klaar voor het nieuwe decennium?

Wil je meer weten over de verschillende vormen van machine learning en ben je benieuwd hoe bedrijven deze technologie inzetten om uitdagingen binnen hun klantervaring aan te pakken? Deze whitepaper zet alles op een rij, toont hoe AI helpt bij het aanpakken van specifieke problemen en geeft je meer inzicht in de mogelijkheden met praktijkvoorbeelden.

Gratis downloaden