Optimale bescherming van persoonsgegevens én een geweldige klantervaring

Optimale bescherming van persoonsgegevens én een geweldige klantervaring

Verhoog de klanttevredenheid en houd grip op alle online persoonsgegevens

Gratis downloaden
27 mei 2020

Wat zijn we gewend geraakt aan allerlei gepersonaliseerde services. Netflix geeft ons een seintje wanneer een serie die we vast leuk vinden beschikbaar is en onze favoriete webshop lijkt exact op het juiste moment een mail te sturen met een gepersonaliseerd aanbod. De retail investeerde de afgelopen jaren veel in technologie om tot deze inzichten te komen.

Impact van verscherpte privacy regulatie

Maar de privacyregels zijn inmiddels aangescherpt en consumenten gaan veel voorzichtiger om met het delen van hun data. Bedrijven moeten daarom aan ene kant zorgen voor een optimale bescherming van hun klantdata en aan de andere kant moeten ze tegemoet komen aan de verwachtingen van consumenten. En die verwachten nu eenmaal een feilloze, gepersonaliseerde en innovatie online service. In deze whitepaper onderzoeken de experts van Internet Retailing en Akamai hoe je deze twee elementen samenbrengt.

In deze whitepaper lees je meer over:

  • Valkuilen bij het verzamelen en bewaren van data
  • Hoe gaan retailers om met hun data?
  • Impact van privacyregels op datacollectie en datagebruik door commerciële organisaties
  • Wat brengt de toekomst?
  • 10 essentiële manieren om klantbetrokkenheid te vergroten

Veilig omgaan met klantdata én waarde toevoegen voor jouw klanten

Wil jij ook data op een slimme manier inzetten om jouw klanten de ultieme online ervaring te bieden, zónder privacygevoelige informatie van jouw klanten in gevaar te brengen? Lees dan snel deze whitepaper en ontdek hoe je met meer focus op databeveiliging en privacy uiteindelijk zorgt voor een loyaal klantenbestand.

Gratis downloaden