Partner worden

Introductie

Heliview is specialist in b2b leadgeneratie gebaseerd op kwalitatief hoogwaardige content. Heliview werkt via een aantal gespecialiseerde werkmaatschappijen, namelijk:

  • Heliview Conferences en Training B.V. voor het genereren van leads op doelgroep gerichte congressen.
  • Heliview Online B.V. voor het genereren van online leads via content marketing.
  • Heliview Professional Marketing Services B.V. voor het op maat genereren van leads via hoogwaardige telemarketing campagnes.

Heliview biedt onder de naam “Analytics Today” een volledig geïntegreerd multichannel marketing en leadgeneratieconcept voor dienstverleners op het gebied van Business Analytics, Data Management, Business Intelligence, Datawarehousing en Big Data. Op de portal ‘Analytics Today’ komen de diensten en het bereik van de verschillende Heliview onderdelen rondom deze thema’s samen. De portal fungeert als centraal platform voor onder meer de congressen, whitepapers, blogs en webinars die Heliview met haar doelgroepen deelt.

Partner worden?

Partner worden van het congres Business Intelligence en/of Business Analytics?

Dit congres biedt u een uitstekende gelegenheid om u als leverancier op het gebied van business intelligence, business analytics en/of datawarehousing te profileren en te werken aan thought leadership position, leadgeneratie en/of naamsbekendheid. U ontmoet (nieuwe) zakelijke eindgebruikers en decision makers waarmee u contact kunt leggen.

Op dit congres van Heliview:

  • komt u in contact met een hoogwaardige congresdoelgroep via invitation-only
  • heeft u minimaal zeven 1-op-1 gesprekken met deelnemers op basis van uw voorselectie
  • wordt gebruik gemaakt van de Top 1.000 DMU-monitor

Uw ROI is onze zorg

Op de congressen van Heliview kunt u zich als belangrijke leverancier van producten en diensten op het gebied van het business intelligence en datawarehousing profileren. Voor ons staat uw ROI altijd centraal. Om uw ROI voor het congres te borgen, brengen wij u in contact met de door u gewenste doelgroep.

Graag staan wij u te woord om uw wensen en de mogelijkheden op dit evenement te bespreken. Indien gewenst helpen wij u bij het creëren van een gerichte deelname met uw doelstelling(en) als richtlijn.

Meer informatie

Wilt u meer informatie over de partnerpakketten en/of advies over de mogelijkheden voor deelname als businesspartner aan het congres Business Intelligence & Datawarehousing of Business Analytics? Dan kunt u geheel vrijblijvend contact opnemen met:

Vincent Melissen, Inhouse Sales Executive: +31 (0)76 - 548 40 09

Online Partnerships

Content marketingbureau Heliview Online is in onder meer specialist in whitepaper marketing. Kennis in de vorm van whitepapers, webcasts, achtergrondartikelen en onderzoeksrapporten lenen zich bij uitstek als antwoord op prospects die zich online oriënteren. Omdat de informatie op de portal bezoekers helpt bij ideevorming en oriëntatie, spreekt de portal de volledige doelgroep aan. Door in deze ’vroege‘ fase van het inkoopproces interactie met de doelgroep op gang te helpen kunnen suspects tijdig worden geïdentificeerd en opgevolgd.

Doelstelling van een content marketing portal is om bezoekers met een specifieke belangstelling naar de thema’s te trekken. Bezoekers komen op de portal via zoekmachines, linkrubrieken, nieuwsbrieven, Social Media, blogs, video’s en publicaties op andere portalen. Heliview Online maakt voor promotie van kennisportalen gebruik van het onderstaande promotiemodel. De belangrijkste componenten zijn hierbij:

  • Positionering in zoekmachines: Bij de promotie van een content marketing portal ligt de nadruk op de zoeksites met het grootste marktaandeel in Nederland
  • Adverteren op zoekwoorden: Naast de positionering in de zoekresultaten wordt bij de belangrijke zoekmachines geadverteerd op woorden. Deze tekstuele advertenties verschijnen doorgaans naast en/of boven de zoekresultaten
  • Social networks: Nieuwe kennisdocumenten worden gepost in relevante Social Media
  • E-mail marketing: Bezoekers kunnen zich abonneren op de nieuwsbrief van de content marketing portal waarin nieuwe publicaties worden opgenomen

Afhankelijk van de gewenste invulling kan gekozen worden van een “Gold”, “Silver”, “Bronze” of “Topic” partnership. Uitgangspunt van een partnerships is het aantal content plaatsingen voor kennisdocumenten in de vorm van rapporten, whitepapers, publicaties of webcasts. De content wordt in overleg geplaatst op de verschillende portals.

Meer informatie

Neem geheel vrijblijvend contact op met:

Tijmen Duijzer, Accountmanager: +31 (0)35 - 698 22 55

Webinars

Heliview Online beschikt over een eigen professionele webinar studio waarmee via een livestream van hoge kwaliteit webinars en online talkshow kunnen worden uitgezonden. Een webinar is een live uitzending die door deelnemers online, op hun eigen computer, tablet of smartphone te volgen is. Deelnemers zien en horen de spreker(s) live via audio en video. Veelal wordt de boodschap gebracht en ondersteund door een presentatie. Interactie is mogelijk via een vragenbox, Twitter of een poll functie.

Een webinar is uitermate geschikt om uw doelgroep te informeren en leads te genereren. Een aantal voordelen van webinars kunnen als volgt worden samengevat:

  • Een webinar kan een vroegtijdig contact met een potentiële klant faciliteren of worden ingezet om bestaande contacten verder te ontwikkelen
  • Via een webinar is het mogelijk om aan een groot publiek een demonstratie of presentatie te geven.
  • Een webinar is laagdrempelig omdat de deelnemer niet hoeft te reizen om deel te nemen.
  • De kosten van een webinar zijn relatief laag.
  • Een webinar kan veel mensen tegelijkertijd bereiken, maar kan ook met een select gezelschap een onderwerp uitdiepen.
  • De gepresenteerde content is zeer bruikbaar voor het schrijven van een whitepaper naderhand, of om te zetten in een webcast.

Meer informatie

Neem geheel vrijblijvend contact op met:

Tijmen Duijzer, Accountmanager: +31 (0)35 - 698 22 55

Roundtables

Een roundtable is een door een klant in samenwerking met Heliview Professional Marketing Services B.V. (Heliview PMS) georganiseerde discussie, waarbij de klant in samenwerking met Heliview PMS de content verzorgt. Tevens zal in samenspraak met Heliview PMS de doelgroep gedefinieerd en bijeengebracht worden, die vooral zal bestaan uit eerder gegenereerde leads tijdens de hieronder genoemde online campagne en op het hierboven genoemde event. Heliview PMS is verantwoordelijk voor het uitnodigen van deze doelgroep en verbindt haar onafhankelijke naam aan de bijeenkomst.

De discussie duurt ongeveer 3 uur (exclusief lunch), waarvan gedurende het eerste gedeelte een interactieve discussie plaatsvindt aan de hand van een aantal actuele uitdagende thema’s. Gedurende het tweede gedeelte vindt een besloten en gezeten lunch plaats waarbij in een informele sfeer relaties kunnen worden opgebouwd en waarin verder wordt gediscussieerd over de thema’s.

Waarom deze roundtables?

Omdat u door middel van een roundtable discussie in contact komt met 10 tot 15 zeer specifieke deelnemers die precies tot uw doelgroep behoren. Met een roundtable heeft u deze doelgroep exclusief en interactief aan tafel.

Meer informatie

Neem geheel vrijblijvend contact op met:

Jan Hein Boos, Accountmanager: +31 (0)76 - 548 4000

Multichannel Campagne Integratie & Planning

In dit overzicht worden een aantal campagne componenten uitgewerkt die ‘stand alone’ of gecombineerd ingezet kunnen worden ten behoeve van uw marketing. Wanneer meerdere componenten ingezet worden kunnen de componenten worden geïntegreerd en kunnen zij elkaar versterken in de buyer journey van de potentiële klant.

Promotiemodel

Wij nodigen u graag uit om contact op het nemen met Heliview om een gezamenlijk een geoptimaliseerde campagne samen te stellen. Klik hier om contact met ons op te nemen.