COVID-19 heeft een enorme impact op onze economie. Aan de ene kant hebben we bedrijven als Netflix, Amazon en HelloFresh. Hun diensten en producten passen helemaal in het nieuwe normaal. Je bestelt wanneer en waar je wil, de bezorging is aan huis en het product is volledig afgestemd op jouw wensen. Aan de andere kant hebben we de traditionele middelgrote ondernemingen die zich met name opereren in de fysieke wereld. Zij krijgen in dit nieuwe normaal wel rake klappen. Onderzoek van SMEUnited laat zien dat maar liefst 90 % van alle middelgrote bedrijven aangeeft dat zij economisch geraak worden door COVID-19.
Bedrijven moeten uit lijfsbehoud digitaliseren. Rein Bryssinck, commercieel directeur SAS Benelux, ziet echter dat middelgrote bedrijven het vaak moeilijk vinden om te starten met digitale transformatie. Hoe start je met AI? Datagedreven werken? Eigenlijk zijn middelgrote bedrijven vooral bezig met de dagelijkse gang van zaken, ook nu in tijden van crisis. Maar juist nú moet je digitale transformatie inzetten, tenminste, als je wil overleven in een post-COVID-19 wereld.
In deze on-demand webinar vertelt Rein jou waarom het voor middelgrote ondernemingen juist nu belangrijk is om verandering in gang te zetten. Hij vertel in deze webinar meer over:
Wil je een antwoord op bovenstaande vragen? Heb jij het gevoel dat jouw klanten misschien iets anders verwachten dan wat jij ze nu biedt? Neem dan 45 minuten de tijd en bekijk deze webinar. Je ontdekt het belang van datagedreven beslissingen, digitale transformatie en kunstmatige intelligentie voor iedere organisatie.