Portiva

Portiva
PortivaIT, digitaal werken

Profiel Portiva

<p>Portiva is Microsoft Gold Partner en een high-end dienstverlener met de focus op security, samenwerking en kennisdeling.</p>

<p>Onze passie is het stroomlijnen van samenwerking en bedrijfsprocessen, altijd in partnership met onze klanten. Onze diensten beslaan het hele spectrum van advies, implementatie, training, adoptie en beheer.</p>

<p>Samen gaan we voor de beste oplossing.</p>


Portiva op Social Media

Nieuwste kennis Portiva

Snel de juiste informatie vinden

Snel de juiste informatie vinden

Project Cortex: kennismanagement met kunstmatige intelligentie

Snel informatie rondom één onderwerp opsnorren kost vaak veel meer tijd dan je verwacht. In de loop der jaren is informatie overal en nergens bewaard, wat kennisdeling moeilijk maakt. Microsoft komt nog voor het eind van het jaar met een nieuwe dienst in Microsoft 365: Project Cortex. Dat is kennismanagement met behulp van AI. Maak hier alvast kennis met deze AI-toepassing.

 
Maak met AI jouw bedrijf slimmer en efficiënter

Maak met AI jouw bedrijf slimmer en efficiënter

Data en cloud brengen AI binnen handbereik

AI is niet langer alleen een onderwerp voor science fiction films of een technologie die alleen de grootste bedrijven kunnen inzetten. AI kan ieder bedrijf helpen met het efficiënter inrichten van processen en het optimaal ondersteunen van medewerkers. Tijd om de kracht van AI ook aan het werk te zetten in jouw organisatie. Deze whitepaper laat je zien wat de mogelijkheden zijn binnen jouw bedrijfsprocessen.

 
5 kritische vragen over jouw clouddata

5 kritische vragen over jouw clouddata

Durf jij ze te stellen?

Cybersecurity is helaas vaste waarde geworden in de dagelijkse nieuwsberichten. Logisch dat het daarom ook een steeds hogere positie krijgt op de bedrijfsagenda. Nu we steeds meer data in de cloud bewaren is het belangrijk om een nieuwe securityaanpak te hanteren. Deze whitepaper zet 5 kritische vragen op een rij die jou helpen bij het in kaart brengen van kwetsbaarheden in jouw organisatie.